The Valley (Obscured by Clouds)
Schroeder’in kült ikinci filmi, yeryüzü cennetinin peşindeki karşı kültüre dair büyüleyici bir döküdrama. Pink Floyd’un unutulmaz müzikleriyle Rivette filmlerinin yıldızı Bulle Ogier’in süslediği film, bilinmeyen coğrafyaları, özgür aşk ahlakını ve Batı’nın kusurlu aşkınlık arayışını keşfe çıkıyor.