Efsanevi model, sanatçı, müzisyen Zouzou’nun Mary Magdalene’yi, Fransız oyuncu Pierre Clémenti’nin İsa’yı oynadığı, yönetmenin kendisinin de yanlış yola sapmış bir havari olarak yer aldığı İncil’le ilgili serbest bir alegori.
Philippe Garrel’den sinematik bir yangın ve İncil’e ait bir hikaye anlatımının 68 Mayısı’nın sancılarını geçirmiş bir kültür ve seyirci için yeniden keşfi. Çekincesi olmaksızın radikal ve zamanını tanımlayan oyuncu kadrosuyla iddialı.