Eski Delhi’de kalabalık ailesiyle beraber küçük bir evde oturan Raje Bauji, ellilerinin sonunda, kasvetli ama olayların eksik olmadığı bir yaşam sürer. Bir gün yaşadığı bir olay hayatını radikal biçimde değiştirir. Artık yalnızca görebildiği şeylere inanacaktır.
Ankhon Dekhi, bilge ama bir o kadar da tuhaf ana karakteri aracılığıyla varoluşun amacını ve anlamını sorguluyor. Film, gelenekler ve modernlik arasındaki sıkışıp kalmış Delhi’nin çağdaş şehir yaşamına dokunaklı bir yorum getiriyor.