Çekingen ve içe dönük bir mizacı olan Yoko, seyahat üzerine popüler bir televizyon programının sunucusudur. İş için Özbekistan’a yolculuk eder ve her şey ters gitmeye başlar. Yabancı bir ülkenin sokaklarında yolunu kaybetmiş şekilde dolanan Yoko, korkularıyla yüzleşip hayat amacını bulmalıdır.
Japon pop yıldızı Atsuko Maeda’nın başrolde olduğu bu Kiyoshi Kurosawa filmi, yönetmenin farklı türlerdeki ustalığını kanıtlar nitelikte, varoluşçu bir dramdan korku ve komediye geniş bir yelpazede farklı hisler yaşatıyor. Hakiki bir amaç bulmak ve kendini tanımak üzerine etkileyici bir öykü.