Çinhindi, 1945. Genç Fransız askeri Robert Tassen, erkek kardeşinin hayatını kaybettiği bir katliamdan sağ kurtulan tek kişidir. Kardeşinin intikamını almak için Fransız ordusuna yeniden katılır ancak görev sırasında tanıştığı Maï isimli genç bir kadın tüm planlarını değiştirmesine sebep olacaktır.