Tomorrow We Move
Bağımsız bir yazar olan Charlotte yakınlarda dul kalan annesi Catherine’i dairesinde yaşamak için davet eder. Öfke ve anlaşmazlık kaynaklı karışıklıklar meydana gelir. Catherine piyano öğretmeni olarak kariyerini yeniden canlandırmak istediğinde klostrofobisi yenilenir ve absürt seviyelere ulaşır.
Favorilerimizden Chantal Akerman’dan bir hazine. Bu zekice nevrotik tuhaf insan komedisi; Akerman’ın yalnızlık, anne kız ilişkisi, yaratıcılık ve Hollywood klasiklerinden esinlenen klostrofobi gibi temalarını canlandırıyor.