Tonsler Park
Seçim Günü, 8 Kasım 2016. Charlottesville, Tonsler Park’ta oy merkezindeki çalışanlar oy pusulalarını dağıttılar ve seçmen sıralarının boş verdiklerini gördüler. Demokrasi eylemde.