9 yaşındaki Toto, kız kardeşleri Ana ve Andreea ile birlikte Bükreş’in kenar mahallelerinden birinde, kırık dökük bir evde yaşar. Toto’nun annesi, uyuşturucu satmaktan hüküm giymiştir ve 4 yılı aşkın bir süredir hapishanededir. Amcaları ise, Toto’nun kaldığı evi uyuşturucu ticareti için kullanır.
Alexander Nanau, kurgu ile belgesel arasındaki çizgiyi aşındıran bu gözlemci filminde, bir belgeselci için etik olarak hayli zor bir işin altından kalkıyor. Hayatlarına dahil olduğu insanların yoksulluklarını sömürmeden, onların çaresizlikleri kadar umut dolu anlarını da bulup çıkarmasını biliyor.