Trash Humpers
Nashville’nin unutulmuş mekânları ve çekim alanlarında bir tür anarşik, sinematik, kâbus seti. Korine filmi, bir video kamera ve akılda kalacak makyaj efektlerinden başka hiçbir şey olmadan asla unutamayacağınız bir Amerikan kaos şiiri sunuyor.