Truth or Consequences
Bilimkurgu, belgesel ve kurmacayı lirik biçimde bir araya getiren Truth or Consequences, insanlığın hırsları ve tıkanma noktaları üzerine düşünen bir Hannah Jayanti filmi. Heyecan verici bir üslup denemesine sahip film, anlattığı insanlara karşı şefkatini de hiç yitirmiyor.