Tuffo
Bernardo, sudan korkan ama Maggiore Gölü kıyısındaki bir dizi gizemli kayboluşu araştırmak zorunda kalan Ticino’lu bir polis memurudur. Gölün tek şüpheli gibi göründüğü bu soruşturmada Bernardo ve kızı Aline, dipsiz su kütlesini çevreleyen bilmeceyle yüzleşmek zorunda kalacaktır.