Une vie
1819 yılında Normandiya’yız. Jeanne, okulu bitirdikten sonra masumane hayaller kurarak Julien de Lamare isimli bir soyluyla evlenir. Jeanne geleceğini çok farklı şekilde kursa da, evlendiği adama hiçbir şekilde güvenemeyeceğini çok geçmeden fark eder.
Stephane Brizé’nin Guy de Maupassant’ın bir romanından uyarladığı bu tarihi dram, 19. yüzyılda mutsuz bir evlilik yaşayan bir kadının sırtlamak zorunda kaldığı duygusal yükleri gözlemliyor.