Vampire Hookers
Death Force ile tanınan yönetmen Cirio H. Santiago imzalı bu düşük bütçeli filmde John Carradine vampir bir lord rolünde. Buna yürek dayanır mı? Bizce dayanır. Kalburüstü seyircilerin genelde değer vermediği bir sinema tarihine ait olan Vampire Hookers, keşfedilmeyi bekleyen gizli bir hazine.