Vermelho Russo
Two best friends, a theatre director, a love triangle, a distant country. The journey of two young Brazilian actresses who decide to study Stanislavski’s method in Moscow. As the trip progresses, they learn how to overcome their differences on and off stage. Their lives won’t ever be the same.