VHS Massacre
Belgesel, fiziksel medyanın yükseliş ve düşüş öyküsüne koşut olarak, bağımsız, kült ve B filmler üzerindeki etkisini inceliyor. Video dükkanı döneminden ev sinemasına dek uzanan anlatıya, Joe Bob Briggs, Lloyd Kaufman, Greg Sestero, Debbie Rochon ve Deborah Reed gibi efsaneler eşlik ediyor.