Walk the Walk
Jac Zacha’nın, geride kalan tek kopyasından restore edilen yarı otobiyografik ilk filmi, 70’lerin uyuşturucu dünyasında esrik bir yolculuk vadediyor. Los Angeles’ta bağımlıların takıldığı muhitlerin arka fon oluşturduğu Walk the Walk’da, Zacha tuhaf ama bir o kadar da şık bir son gösteri sunuyor.