Murat, Keban Barajı’nın yapımında bulunmuş bir başmühendistir. Murat’ın ağabeyi Ekrem bölgeye eğlence merkezi yapmayı hedefleyen zengin bir iş adamıdır. Yaptığı yol, tünel çalışmaları ve bunlar için kullandığı dinamitler barajın hasar almasına neden olur.