50 yaşlarında çekici, kendini beğenmiş bir iş adamı olan Leopold yüzü temiz, kızıl saçlı 19 yaşındaki Franz’ı tavlar ve baştan çıkarır ve onu hızla bekar evine yerleştirir. Aralarındaki rahat ilişki eski gücünü kaybeden Leopold’un yakın zamanda huysuz ve sürekli tartışan birine dönmesiyle bozulur.