We Go Way Back
Kendisinin 13 yaşındaki üzgün halinin sık sık ziyaretlerde bulunduğu 23 yaşındaki bir kızın gerçeküstü eğilimlere sahip trajik-komik bir hikayesi.
İnsanlararası, iç gözlemsel bir tünel açma düşüncesiyle yola çıkan iddialı bir drama olan Lynn Shelton’un ilk uzun metrajı, 23 yaşındaki bir kadının 13 yaşındaki benliğiyle konuşmasını ele alıyor. Film, zamanla Amerikan bağımsız sinemasında önemli bir figür olan sinemacının ilk deha kıvılcımı.