White Rabbit
Kore doğumlu Los Angeles’ta yaşayan Sophia Lee bir parkta ya da online dijital sanat ortamında kendini halka açık performans sanatına adıyor. Faturaları ödemek için tuhaf işler yapıyor. Duygusal ve profesyonel duvara toslarken ona hayatında ihtiyacı olan kıvılcımı veren Nana ile tanışıyor.