İsviçre’nin Fransızca konuşulan bir bölgesinde çobanlık yapan Carole ve Pascal, yanlarında 3 eşek, 4 köpek ve 800 koyunla karların arasında ilerler. Ana yolları geçip, tarlaların ve ormanların arasından kendi rotalarını takip ederler.