Giyotine mahkum edilen bir kont, Paris sokaklarında dolaşan bir serseri, orduda çalışan bir din adamı. Aralarında ne tür ortaklıklar var? Bazılarının yolları bir binada kesişiyor, bazıları hiç yan yana gelmiyor. Tüm bu kaosun ortasında yine de umut bir yerlerden beliriyor.
Gürcistanlı auteur sinemacı Otar Iosseliani’nin kısa yaşam kesitlerinden ve kalabalık bir karakter galerisinden oluşan kendine has filmlerinden biri var karşımızda. Usta yönetmen, sıradan anların içinde absürd tomurcuklar yeşerterek benzerine hiç rastlamadığımız sürreal bir dünya kuruyor.