You Only Live Twice
Ajan 007, ABD ve Sovyet insanlı uzay gemileri Dünya’nın yörüngesinde kaçırıldığında süper güçler arasında bir nükleer savaşı önlemek için yarışmalıdır. Tehlikeli görevi onu Japonya’ya götürür ve burada şeytani SPECTRE organizasyonu ve onun şeytani lideri Ernst Stavro Blofeld ile savaşır.