Yazar Chow Mo-Wan, gelecekte geçen bir roman kaleme almaya başlar. Oysa roman, esasında geçmişle ilgilidir. Bu romanda gizemli bir tren vardır ve bu tren yolcularını 2046 yılına götürür. Denir ki, 2046 yılında, her şey hatırlandığı gibi kalır, hiçbir şey değişmez.