16 yaşındaki Suzanne, monoton hayatından sıkılmaya başlamıştır. Her gün evden okula yürürken bir tiyatronun önünden geçer. Burada bir oyuncuyla, 35 yaşındaki Raphaël’le tanışır. Yaş farkına rağmen iyi anlaşırlar ve birbirlerinin can sıkıntısına çare olurlar.
Yaşça büyük bir adamla ilişki yaşamanın duygusal haritasını çıkaran Suzanne Lindon’ın çıkış filmi heyecan, kalp kırıklığı ve ilk aşkın karmaşalarıyla dolu. Filmi yazıp yönetmekle kalmayıp oyuncu kadrosunda da yer alan Lindon, iç sızlatan sürprizli bir büyüme hikayesi anlatıyor.