Spike, Jimmy Crystal’ın anakaradaki çetesine katılırken, Doktor Kelson da dünyayı değiştirebilecek bir keşif yapar.
Danny Boyle’un 28 Yıl Sonra filmini devam ettiren Nia DaCosta, katliamı ve hicvi uçlara taşıyor. Hastalıklı bir İngiltere’nin deforme sakinleri olarak Ralph Fiennes ve Jack O’Connell gariplikleriyle göz kamaştırırken, Satan ve Jimmy Saville çorak toprakların ilahları haline geliyor.