Agnès Varda’nın 80’lerin ortasında çektiği bu deneysel kısa film, olağanüstü bir kadroya sahip, sürreal bir parodi. Bir evin ve onun önceki sahiplerinin ana karakter olduğu öykü, yer yer ince detaylara odaklanırken, bazen de büyülü gerçekçi bir ton yakalıyor.