9 Muses of Star Empire
En çok Kuzey Koreli mültecilere dair röportajlarıyla tanınan televizyon muhabiri Lee Harkjoon, K-Pop ajansı Star Empire’ın çalışma ortamına erişim şansı elde etti ve bir yıl boyunca 9 Muses adlı yeni bir kızlar grubu için yapılan seçmeleri, hazırlıkları ve grubun piyasaya çıkma sürecini gözlemledi.
K-pop yıldızları dünyanın dört bir yanında stadyumları doldururken, araştırmacı gazeteci Lee Harkjoon, bu karmaşık endüstrinin karanlık yanlarını gün yüzüne çıkarıyor. Parlak ışıkların ve tutkulu hayran kitlelerinin ardında şöhret, kan ve gözyaşından çok daha fazlasına mal oluyor.