Büyülü bir maceraya atılan aşıkları canlandıran Colin Farrell ve Margot Robbie, Kogonada imzalı bu romantik komedide müthiş bir uyum yakalıyor. Gündelik hayat ile fantezilerin iç içe geçtiği, bugünden geçmişe uzanan eğlenceli bir yolculuğa hazır olun.