İşsiz oyuncu Anna, Berlin’de genç bir adam tarafından soyulur. Aynı gün bu adamın diksiyon hocası olarak yeniden karşısına çıkar. Dersler önce arkadaşlığa, sonra da bir anlaşmaya evrilir.