Uyuşturucu bağımlılığının büyük bir sorun olduğu Doğu Ukrayna’da yoksul, savaştan zarar görmüş bir yerde, ebeveynlerinden geçici olarak ayrılmış çocuklar için güvenli bir sığınak vardır. Belgesel, kaderlerini bekleyen üç çocuğu konu alıyor: Eve mi dönecekler yoksa yeni bir eve mi taşınacaklar?