A Place Without Fear
Sanatçı, tasarımcı ve sinemacı Susanne Deeken, dertlerle boğuşan bir ruhun gerçeküstü yolculuğunu anlatırken, evle kurduğumuz ilişkinin derinlerine iniyor. Hem çocukların çizdiği resimleri hem de korku filmlerini akla getiren A Place Without Fear, farklı tekniklerle bir rüya alemi yaratıyor.