17 yaşındaki Ada, ilk yaz aşkını yaşamaya çalışırken ailesinin baskısıyla karşılaşır. Pervasız kuzeni Mira’nın Fransa’dan gelmesiyle işler daha da kötüye gider.
Sis Gürdal imzalı bu kısa filmde yazın teni kavuran sıcağı, özlemler, bastırılan duygular ve arzularla dolu, gelip geçici bir mevsimin içinde puslu bir perdeden bize ulaşıyor. Gencecik ana karakterimizle birlikte, bizim de tenimiz titreşiyor, kesin sandığımız tüm duygular belirsizleşiyor.