Coen kardeşlerin en iyi kara komedilerinden biri olan Ciddi Bir Adam, 1960’ların banliyölerinde yaşayan Yahudi-Amerikalıların yaşamına enteresan bir bakış getiriyor. Günlük yaşamda baş gösteren kaos ve zulmü anlatan, heyecan verici ve sürprizlerle dolu bir alegori.