Chilo bir gün Cortez denizindeki ıssız bir kumsala gelir ve denizde nasıl çalışılacağını ona sabırla öğreten Omar ile arkadaş olur. Güneş battığında Chilo’nun barakasında içki içmek için bir araya gelen ikili, ayaklarını denize sokarak kalplerini birbirlerine açar.
Empati ve hayatta kalmaya dair güçlü bir portre çizen Nuria Ibáñez imzalı bu ödüllü belgesel, erkekler arasında dostluğun doğuşuna tanıklık ediyor. Toksik erkekliğin tuzaklarından azade bir yakınlığın gücü, Baja California kıyılarındaki yalnızlığa karşı bir sığınak işlevi görüyor.