Kemal Sunal’ın en özgün performanslarından birine sahne olan Abuk Sabuk Bir Film, Şerif Gören’in filmografisi içinde de ayrıksı bir yere oturuyor. İnsanın değerini servetiyle ölçen bir dünyayı tiye alırken absürd bir mizahtan sonuna kadar faydalanan, oyunbaz bir öykü.