After the Hunt
Prestijli bir üniversitede çalışan bir hocanın hayatı, yetenekli bir öğrencinin bir meslektaşını suçlamasıyla alt üst olur. Kampüsteki gerilimlerle cebelleşirken, geçmişinden bir sır da kariyerini, itibarını ve kimliğini tehdit eder.
Luca Guadagnino, skandallara ve güç oyunlarına duyduğu sevgiyi bu sefer üniversite kampüsüne taşıyor. Ayo Edebiri ve Andrew Garfield ile oluşturduğu yetenek üçgeninde Julia Roberts, felsefi göndermelerle dolu diyaloglarıyla seyirciyi kendine hayran bırakıyor.