Film, robotların bebek bakıcısı olarak satın alındığı bir dünyada geçiyor. Kızının çok sevdiği refakatçisi android Yang bozulduğunda, baba Jake onu tamir etmenin yollarını aramaya başlar. Jake bu süreç boyunca hızla geçip giden hayatını gözden geçirir.