Sevgilisinden uzaklaşmak isteyen Romina, annesi ve oğluyla Buenos Aires’te kalmaktadır. Oğluna ve talepkâr ilişkisine kendini adadığı üç yılın sonunda kim olduğunu sorgulayan Romina, dostlarıyla buluşur, yeni bir aşkın sunduğu imkanları keşfeder ve Alman kökleri üzerine kafa yorar.
Bir kadın, anne ve kız çocuğu olma deneyimlerini aynı anda yaşarsa ne olur? Arjantinli aktris ve yazar Romina Paula, kırklı yaşların belirsizliğini anlatan, sevecen ve otobiyografik filminde hem yönetmen hem de oyuncu olarak karşımızda. Varoluşçu feminizme dair akıl dolu, içten ve cazip bir yorum.