Yıl 2019. Japonya hükümeti, çocuklarda paranormal aktiviteleri araştıran bir deneyin etkilerini silmek için Tokyo’yu yerle bir etmiştir. Siberpunk motosikletçi Kaneda, arkadaşı Tetsuo’yu geniş kapsamlı bir hükümet komplosundan kurtarmak için bilinmezliklerle dolu bir yolculuğa çıkar.