An Appropriated Self-Portrait
Bir sinemacı, çok sevdiği sinema yıldızlarından parçalarla bir karakter yaratarak kendi hayatını çizgisel olmayan bir akışla anlatıyor. Paris, Texas ve Buffalo ’66 da dahil 180 filminden parçaları birleştirerek kendi kimliği ve anıları üzerine düşünüyor.