An Asian Ghost Story
Bo Wang’ın kategorilere sığmayan doğaüstü kurgu belgeseli, Soğuk Savaş’ın izlerini İngiliz işgali altındaki 60’lar Hong Kong’unun peruk fabrikalarına kadar izliyor. Doğu ile Batı, kapitalizm ile komünizm arasındaki sınırda dolaşan bu yaramaz film, ürkütücü bir mizahla emperyal düşlere ışık tutuyor.