Evliliğinden memnun olmayan bir kadının hayatı, geçmişinden gizemli bir adamın dönüşüyle değişir. Bu adam, “Beverly Luff Linn ile Büyü Bir Gece” adlı bir etkinlik düzenlemek için gelmiştir.
Jim Hosking imzalı bu komedinin başrollerinde yer alan Aubrey Plaza, Jemaine Clement ve Craig Robinson olağanüstü performanslar sergiliyor. Tuhaf flörtleşmelere ve küçük suçlara, 80’lerin aşk şarkıları eşlik ediyor.