An Investigation on the Night that Won’t Forget
Lav Diaz’ın olmazsa olmaz niteliklerinden biri sinemayı istismara, marjinalleşmeye, kök salmış güce karşı bir tanığa dönüştürme tarzıdır. Belki filmlerinden hiçbiri film sektöründen iki önemli şahsiyetin katledilmesinin hatırlanmasında kişisel tanıklığa bu kadar yakın olmamıştır.