And, Towards Happy Alleys
İranlı kadınların, sanatçıların ve muhaliflerin mücadelesine sıcak bir bakış sunan bu film, yönetmeni için de dokunaklı bir kişisel yolculuğa dönüşüyor. Jafar Panahi ve insan hakları avukatı Nasrin Sotoudeh gibi isimlerle yaptığı buluşmalar, İran ruhu ve kültürüne şiirsel bir övgü niteliği taşıyor.