Shirin, kimse tarafından kabul görmez. Ailesi onun biseksüel olduğunu bilmez, eski sevgilisi Maxine ise neden söylemediğini anlamaz. Ailesi, erkek kardeşinin kendilerinin onayladığı İranlı bir gelin adayıyla nişanlandığını duyurunca Shirin kendince bir isyana başlar.
Desiree Akhavan’ın aşkın başlayışı ve bitişinin hatırlarıyla dolup taşan çıkış filmi, kalbi kırık bir biseksüel kadının portresini çiziyor. Filmin başrolünde de yer alan İranlı-Amerikalı senarist ve yönetmen, bu mizah yüklü hikayede hem dine hem de aşka karşı agnostik bir tutum sergiliyor.