Arena Azteca Budokan
Meksika’nın Nezahualcóyotl şehrindeki “Azteca Budokan” arenasının her bir köşesi, kanla, terle, gözyaşıyla ve muhteşem Meksikalı gladyatörler yetiştiren Moreno ailesinin verdiği hayat dersleri etrafında inşa edilmiştir.
Belgeselci Orlando Jiménez, Meksika’nın meşhur Lucha Libre arenalarından birinin sahibi olan Moreno ailesinin yanında tam 6 yıl geçirerek, buradaki güreşçilere dair son derece kişisel ve renkli portreler yakalıyor.