Aspen
19. yüzyılda gümüş madenciliğiyle ünlü olan Aspen bugün nefes kesici manzaraları, dağları, kayak tesisleri, entelektüel aktiviteleri ve şık ziyaretçileriyle biliniyor. Belgesel, kışın Aspen’de yaşayan, çalışan ve tatil yapan insanlara odaklanıyor.
Colorado’daki bir tatil bölgesinin toplumsal çatlaklarına sızan Frederick Wiseman, yeni zenginlerin oyun alanını ırk, sınıf ve din ekseninde bölünmüş bir Amerika mikro kozmosuna dönüştürüyor.