Au revoir les enfants
1944, Ocak. Fransa hâlâ Alman işgali altındadır. 12 yaşındaki Julien Ouentin, çevresiyle ilgili, akıllı ve duygulu bir çocuktur. Okul müdürü rahip Jean iki yeni öğrenciyi çocuklara tanıtır. Julien, bunlardan biri olan, kederli ve geçmişi biraz gizemli gözüken Jean Bonnet ile arkadaşlık kurar.