Zengin bir doktorun şımarık oğlu Henry Pasquier, farkına bile varmadan bir araba hırsızı çetesiyle yakınlaşıp onlar için çalışan Jeannette’e aşık olunca heyecan dolu maceraları, caz dönemi romantizmini ve hayatının anlamını keşfeder.
İşte sinemanın dehlizlerinden bir hazine: Billy Wilder, Almanya’dan Hollywood’a kaçmadan evvel Fransa’da bu komediyle ilk filmine imza atıyor. Danielle Darrieux’nün (Madame de…) rol aldığı film, Wilder’ın komediyle dramayı, romantizmle alaycılığı birleştiren tatlı sert tarzının izlerini taşıyor.